Phase two

** Maximum Effort Productions, Inc. (MNTN)
is a film production company and digital marketing agency founded by Canadian actor Ryan Reynolds alongside George Dewey. The company name is a reference to a catchphrase from Reynolds‘ 2016 film Deadpool.
Maximum Effort’s marketing arm was acquired by advertising software company MNTN in June 2021, with Maximum Effort Marketing keeping its name while operating as an agency within MNTN. Reynolds was named MNTN’s chief creative officer, and Dewey MNTN’s chief brand officer.
Reynolds and Dewey launched Maximum Effort in 2018, after having collaborated on the marketing campaign for the first two Deadpool films.They worked on a series of successful low-budget ads to promote the 2016 film and its 2018 sequel, which at the time were the highest-grossing R-rated films ever.
(Maximum Effort Wikipedia)

** It’s Time for MNTN Matched
To clock in a new era of advertising, we brought in TV’s first pioneer @Bulova Watch. Introducing @MNTNMatched.
(Ryan Reynolds MNTN Matched June 12. 2024)

** First-ever TV commercial
On July 1, 1941, the Brooklyn Dodgers were playing the Philadelphia Phillies at Ebbets Field in Brooklyn,
Before the game began, TV viewers saw a 10-second advertisement for Bulova clocks and watches.

Info about Video: Phase two

** Maximum Effort Productions, Inc. (MNTN)
ist eine Filmproduktionsfirma und digitale Marketingagentur, die vom kanadischen Schauspieler Ryan Reynolds zusammen mit George Dewey gegründet wurde. Der Firmenname ist eine Anspielung auf einen Slogan aus Reynolds‘ Film Deadpool aus dem Jahr 2016.
Der Marketingzweig von Maximum Effort wurde im Juni 2021 von der Werbesoftwarefirma MNTN übernommen, wobei Maximum Effort Marketing seinen Namen behielt, während es als Agentur innerhalb von MNTN tätig war. Reynolds wurde zum Chief Creative Officer von MNTN und Dewey zum Chief Brand Officer von MNTN ernannt.
Reynolds und Dewey gründeten Maximum Effort im Jahr 2018, nachdem sie bei der Marketingkampagne für die ersten beiden Deadpool-Filme zusammengearbeitet hatten.Sie arbeiteten an einer Reihe erfolgreicher Low-Budget-Werbungen, um den Film von 2016 und seine Fortsetzung von 2018 zu bewerben, die zu dieser Zeit die umsatzstärksten R-Rated-Filme aller Zeiten waren.
(Maximum Effort Wikipedia)

** Es ist Zeit für MNTN Matched
Zur Uhr für eine neue Ära der Werbung einzuläuten, haben wir den ersten Pionier des Fernsehens, @Bulova Watch, ins Boot geholt. Wir stellen vor: @MNTNMatched.
(Ryan Reynolds MNTN Matched 12. Juni 2024)

** Alererster TV-Werbespot:
Am 1. Juli 1941 spielten die Brooklyn Dodgers gegen die Philadelphia Phillies auf dem Ebbets Field in Brooklyn,
Vor Beginn des Spiels sahen die Fernsehzuschauer einen 10-sekündigen Werbespot für Bulova-Uhren.

Info über das Video: Phase zwei

Video: Phase two

Veröffentlicht von Aufgewacht


Hinterlasse einen Kommentar